Tuesday, April 17, 2012

Peti #1 : Masuk dalam peti


Sumber : flickr.com

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum. Tajuk macam nak hebat je (macam aje, sori bunyi macam riak).

Lama jugak saya perah otak nak cari nama sesuai untuk blog ni.
Perah punya perah, terkeluarlah layang-layang la, awan nano la (huhu), belon merah la, kain putih la, entah benda-benda la...semua saya try, dah ada orang lain register.

Lepas tu taip petihidup (peti hidup) pun dah ada orang guna. Dah mula jatuh hati dengan 'peti', cuba la taip petimasa.blogspot.com (peti masa), sekali available, terus la saya register.

Maka hari ini saya akan mulalah masukkan apa yang saya rasa nak masukkan dalam peti ni. Blog ini tiada tema setakat ini. Saya campur semua cerita dari zaman sekarang patah balik ke zaman dulu kala, dari alam nyata ke dunia halimunan, dari realiti ke fantasi (macam hebat la sangat konon, huhu). Semuanya saya cuba letakkan sebaik-baiknya dalam peti ni.

Esok-esok kalau anak cucu saya (jika saya dikurniakan mereka), saya harap mereka akan baca cerita dalam peti saya ni , dan senyum sorang-sorang bila baca apa yang nenek mereka tulis. :-)

Sekian.Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment