Thursday, April 26, 2012

Peti #14 : Stationary Case

Assalamualaikum. Salam khamis buat semua. Awak semua jangan malas-malas bekerja ye. Awak-awak yang tengah bergelut dengan peperiksaan, selamat menduduki peperiksaan. Oh ye, tahniah pada adik-adik yang berjaya ke Matrikulasi KPM kemasukan hujung bulan Mei nanti.

Oklah, saya dan kawan-kawan dekat office ni sibuk mengemas dalam minggu ni. Maklumlah nak audit esok hari. Hari ni saya tengah buat DIY Project Stationary Case. Saya tunjuk sikit gambar dalam proses ni ye. Harap-harap hasilnya cantik kebabom nanti. :-)

Kertas surat khabar yang digunting kenit-kenit (kalau rasa tak larat dengan kerja menampal menepek, jadi gunting lah saiz dia besar sikit)


Penyenggat (betul ke ejaan dia??)


Dah semestinya awak perlukan sebuah bekas. Saya memilih sebuah kotak bersaiz A3. Hehehe...


Tampallah macam mana pun


Dan awak perlukan gam juga


Okay ini sudah bersepah. Jangan biarkan meja awak sepah lama-lama. Siapkan dengan cepat. Itulah alat tulis yang akan ditempatkan di rumah baru mereka nanti :-)


Bahan yang awak perlu ada ialah :-
Sebuah kotak, saiz terpulanglah pada awak
Penyenggat (awak buat dari penutup kotak tersebut pun boleh, macam saya ni)
Gam
Gunting

* Saya cuba siapkan dulu, nanti saya tunjuk rupa yang dah siap ye :-)

Sekian. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment